torsdag 17 april 2014

Min namne

 
 
Här är hon... min namne. Småilsken, morrande, hungrig, rödtott och helt bedårande. Jorå... messade Katja och frågade om jag kunde få några bilder på henne... namnen. Det fick jag... 19 sms dundrade in även om det var svårt att fotografera ljuvligheten. Hon fräste runt i hönsgården och åt allt hon kom över... typ... lite som jag.
 
 
Foto. Katja N.


Kolla mameluckerna... Nästan som min muminoutfit.

Foto. Katja N.

Foto. Katja N.

Man kan stå i matskålen...men det är inte rätt.

Foto. Katja N.




Tack Katja för bilderna.
 
Nu go´vänner är det dags för lite lunch.
Har just kommit in från en lång promenad och behöver duscha innan maten. Isses vad vi gick. Vovvarna har ätit och ligger nu i sina bäddar i djupaste dvalan.
 
Må gott
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Kul att jag fick se din namne - hon är otroligt vacker tycker jag! Och äggen så fina, naturfärgade och olika i färg.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon fin... namnen... :-)

      Ha det fint Du också.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Hey there! I've been reading your website for some time now and
    finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Huffman Texas!
    Just wanted to mention keep up the great work!


    my site; maigrir past participle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan och innerligt tack för de vänliga orden.

      Välkommen tillbaka.

      //Britt

      Radera
  3. I do not even understand how I stopped up right here, however
    I assumed this post was great. I don't understand who you are however
    definitely you're going to a well-known blogger when you are not already.

    Cheers!

    Also visit my web blog - thick thighs

    SvaraRadera
  4. Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you
    I truly enjoy reading through your posts. Can you
    suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Thanks!

    my blog post :: regime thonon jour 2

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...