lördag 19 juli 2014

Bring the Bling on

 
 
 
Nu så... Nu har blinget börjat och mer ska det bli. Kan inte låta bli. Kronan är fin i sig, men lite piff gör det roligare. Den ska vara så där så att betraktaren ska hitta nya roliga saker hela tiden...
Någonstans i mina gömmor har jag bling... glas och kristall... men VAR. Jag har i renoveringsivern lagt det på något jättebra ställe för att det inte ska gå sönder och nu kan jag INTE hitta mina skatter. MEN... rätt var det är så dyker de upp.
 

 
 



Nu fortsätter vi en i dagsläget mulen men varm lördag.

Må gott


5 kommentarer:

  1. Undrar hur mycket kristall du ska ösa på, hihi! Ja, jag vet att du har god smak och inte förstör den fina kronan!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar högt* Så fort jag hittar blinget jag lagt undan på något bra ställe ska Du få se på "ösa på". Det gäller bara att hitta det bra stället.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Oh! Jag älskar sånt bling! Det blir alldeles utomordentligt fint...
    Ha en fortsatt trevlig helg!😊
    Kram Johanna
    Ps.många nospussar till Bönan från Valentino...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :-)

      Just nu är Bönan urvacker om hon får säga det själv. Jisses... 100 på en skala till 100.

      *KRAMAR om dem alla innerligt*



      Radera
  3. Wow, this article is good, my younger sister is analyzing these things, therefore I
    am going to let know her.

    Here is my site :: zarządzanie wiedzą w organizacji

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...