fredag 25 juli 2014

Finns det en baksida på allt?

 
 
 
 
Ibland måste man tänka om och det är jag inte främmande för... I och med panelbytet mot väster, har vi ingen uteplats i Paradiset, så... bord och bänkar flyttades till baksidan... om man nu kan ha en baksida på en rund ö... som sagt... på baksidan under tallarna är det aningen skugga och en behagligt bris. Jorå... där är det fint att sitta och äta... Kanske skulle fixa en uteplats där också... på baksidan.
 
 
 



Nu go´vänner fortsätter vi med 33 härliga varma grader.

Må gott


7 kommentarer:

  1. Ja, denna sommar vill man gärna söka skuggan emellanåt. Ni är duktiga som jobbar på huset i värmen, tur att ni har vattnet så nära för att svalka er.
    Ha det gott i värmen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du anar inte hur många badturer det blir under tiden vi jobbar :-)

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Hi Dear, arе you truly visiting this site regularly,
    if ѕo after thɑt yоu will absolutely tаke good know-how.


    My homepage - starpass gratuit

    SvaraRadera
  3. Hey tҺere! I know this іs kind of off topic but І was wondering
    whicҺ blog platform are yοu սsing for this website? I'm ցetting tired
    of Wordpress Ьecause Ι've had ƿroblems աith hackers
    and I'm looҡing at alternatives foг another platform.

    I would be ցreat if you coսld рoint me in the direction of
    a good platform.

    Мy web blog; xbox live gratuit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan...

      Jag använder mig av blogspot. Det fungerar jättebra. Testa den.

      Lycka till.

      Radera
  4. Hello, i read your blg from time to time annd i owwn a similkar one and i was just
    curious if you get a lot of spam remarks? If so
    how do you protect against it, any pluugin oor anything yoou can suggest?
    I get so much lately it's driving me cdazy sso any
    assistance iss very much appreciated.

    Feell free to surf too my website: clash of clans hack android

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan och kul att Du läser min blogg.

      För att svara på Din fråga, Nej jag får inte så mycket spam och de jag får hamnar automatiskt i skräpkorgen och jag ser dem sällan då den töms var tredje dag.

      Lycka till.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...