måndag 15 september 2014

Att hålla balansen

 
 
Idag skulle jag börjat med min "att göra denna vecka lista" som jag skrev förra måndagen... Den listan har jag ännu inte tagit tag i då det hela tiden trillar in "nya att göra saker". Så kan livet vara ibland och det måste få vara så... bara det inte alltid är på det viset. Det måste finnas andrum och det gör det.
Varje gång jag skrattar - får jag andrum och jag skrattar ofta och mycket... Det är bra. Det gäller att ha balans... TantKarin har himla bra balans... Hon vilar hela dagarna för att orka sova... en himla fin balans för en Tant i sina bästa år. Jag ska bli mer... katt... Ska vila när jag behöver... bara äta det jag gillar och ligga i solen och låta hela mig bli varm. En himla fin balans.
 
 
 


Må gott


2 kommentarer:

  1. Tant Karin är ju bara bäst, ett föredöme på alla sätt ❤️

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...