onsdag 17 september 2014

Fyndat

 
Har gått och klurat på hur jag ska vinterförvara vårt olivträd... eller... Träd och träd... olivpinne med boll... är väl mer rätt att beskriva det som... Hur som ... funderingen har varit förvaring.
Vår altan är inte isolerad... någonstans... förutom mot huset... Är det 30 grader kallt ute... så är det även det på altanen. Då går det inte att ha något som ska återuppstå till våren där ute.
 
Vi beslöt oss för att ha ljuvligheten i vårt sovrum... och då ville jag ha en fin kruka eller korg att förvara den i... Hittade inget fint, men igår när jag var in en sväng till Rusta för att köpa påsar för Bönans STORA A... hittade jag en stickad korg/kruka/förvaring... DEN fick bli med hem. Nu ska jag bara köpa en hink att ställa i den stickade historien... misstänker att den läcker en aning.
 
 
 
 
 
 
 
 


Annars... har ännu inte börjat på listan... men jag får ändå MASSOR gjort.

Må gott


10 kommentarer:

  1. Minsann kan man hitta finsaker på Rusta!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir lika förvånad varje gång ;-)

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Bonjour chère amie,

    Une très jolie manière d'habiller chaudement un pot de fleur...

    Gros bisous

    SvaraRadera
    Svar
    1. Innerligt tack... Hoppas det inte blir för varmt.

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  3. Hej Grannen! Vi har verkligen samma goda smak:) Jag har en exakt likadan i sovrummet till alla scarves. S tycker jag har för många. Kan man ha det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som alltid... snyggt hus... bra färgval och fantastiska grannar... Din S erbjöd mig att komma över och hämta så många scarves jag ville. Tycker han är väldigt givmild.

      Själv anser jag att en kvinna ALDRIG får bli ifrågasatt när det gäller mängd eller kostnad.

      *KRAMAR om grannen*

      Radera
  4. Så snygg korg/kruka!! Tänk vad man faktiskt kan fynda på Rusta, de blir bättre och bättre på inredningsdetaljer. I helgen gör vi vår sista helg i sommarstugan, kommer att kännas vemodigt :(
    Ha en skön helg!
    /Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå... jag hoppas vi får några helger till... Behöver det.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  5. Där står det ju riktigt gosigt :-)
    Önskar er en trevlig helg och många nospussar till Bönan från Valentino❤
    Kramar från Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi önskar även Er en fin helg och *KRAMAR om i massor*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...