fredag 6 mars 2015

Sjukstuga

 
 
I mars månad för två år sedan, gick vi över isen till Paradiset och det kunde vi göra till slutet av mars... I år... har vi inte alls kunnat gå över isen till vårt frusna Paradis. Isen var inte att lita på...
För två år sedan sprang Snyggingen och Bönan som två dobermanntroll fram och åter över halva sjön och de njöt av att kunna sträcka ut sina muskulösa kroppar i full galopp.
 
I mars månad i år... är det sjukstuga hos oss. Både T och jag har kroknat och i onsdags runt lunch var T tvungen att åka hem... och jag orkade inte till jobbet igår. DET hör inte till vanligheterna och telefonen har gått varm från jobbet, både vad gäller samtal och sms. Tack snälla Ni för all värme och omtanke.
Har just fått ett sms från Kicki som sände en bild på en elektrisk värmefilt som finns att köpa i en butik inte så långt från oss... Får se om jag orkar resa mig och sätta mig i bilen och åka och införskaffa en sådan... Just nu... ligger T i feberfrossa och jag tror han skulle uppskatta en sådan... filt alltså...
 
 
 
 
 
Må gott
 
 
Det gör INTE vi...
 
 
 

 

1 kommentar:

  1. Stackars krakar, ligg nerbäddade och drick mycket och vila. Hoppas ni snart är pigga igen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...