söndag 26 juli 2015

I våra hjärtan är det sol

 
 
 
Igår var vi bjudna till Maria och hennes familj och jag blir så innerligt glad när någon säger, "tag med Tanya"...Det värmer mitt hjärta att man litar på oss att vår tant kan sköta sig när vi är på kalas. Tack snälla för en fantastisk trevlig/rolig/god och livspåfyllande kväll. Vi kom i regn och vi gick i regn, men i våra hjärtan var det bara sol.
 
 
 
 



Idag är vi trötta... Bönan hon har chillat hela dagen... Det är jobbigt att vara på kalas.

 
 



Hon förflyttade sig dock när sonen och hans F kom... men det var fortfarande chilla på hög nivå... Nu med de där två pigga människorna i flocken. Fast... jag vet i katten om de är så mycket piggare än T och jag idag... De var visst ute igår.
 

 
 
 


Nu fortsätter vi söndagen... med regnskurar... chillning... godis och någon film... Så får det bli...

Må gott.


2 kommentarer:

  1. Fint att komma till goda vänner och umgås över en bit mat - gott om läckerheter ser jag!
    Sonen och hans flickvän ser ut att vara ett fint och lyckligt par, gott för mammahjärtat!
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Tusen tack själva!!!
    Puss♥ Maria

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...