lördag 10 oktober 2015

Vi går lugnt bredvid

 
 
 
Har sagt det förut och jag säger det igen... JAG GILLAR KOSSOR... på sant...fast det luktar inte pepparkaka där de är... så...jag försöker bortse från det...
När vi kommer gåendes, lunkar de bredvid och "bligar" så som bara en ko kan... Jag vet inte om de är sura eller nyfikna eller bara går bredvid utmed stängslet för att markera att "jag ser er allt".
Bönan var aningen störd i början över kossornas närhet, men nu bryr hon sig inte så mycket. Värre är det nog med kossorna... De bryr sig desto mer och i ärlighetens namn... Dessa damer (läs kossorna) är inte att leka med om de blir uppretade... så vi går fint och lugnt bredvid... på "vår" sidan elstängslet.
 
 
 
 
 


Må gott

4 kommentarer:

  1. Vackra bilder... ♥
    När ses vi? Innan jul hoppas jag!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla...

      Vi måste ses jättesnart... Jag ringer :-)

      *KRAMAR tillbaka*

      Radera
  2. Så himla fina bilder, du är en duktig fotograf! En granne hade sådana kossor tidigare, de kan springa fort så det dånar i marken!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)

      Ha även Du en fortsatt fin helg.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...