torsdag 30 juni 2016

Äran att få se mig i underkläder hamnar på Pierre



Alla kartonger har vi packat upp... och inget fönster är utan gardiner. Har ännu inte fått upp alla tavlor, och det kan ta tid.
Vi har fått p-plats på gården och vi tycker att lägenhetslivet är toppen.
Ingen gräsmatta att klippa.
Ingen häck att rensa.
Inget staket att måla.
Inga måsten annat än det vi själva tycker är värt att "måsta".

Vi kan åka till Paradiset utan att känna en tyngd över axlarna för att huset hemma kräver sitt. Det är bra.

Min rygg är dock inte så bra och på onsdag ska jag till en naprapat för att se vad han kan göra.
Ont som attan. Det började med en dykning på huvud och en släng av hjärnskakning. Efter det har min nacke varit öm och nu har det "krupit" ner i ryggen och håller på att vandra neråt i benen. Så... på onsdag är det Pierre som ska få den äran att se mig i underkläderna. DET är inte alla som får. 



 
 


Annars... fyndar jag massor på rean... Det kan väl hända att det slinker med prylar som inte är röd prislapp på... typ lampskärmar.

Må gott



2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir hjälpt av naprapaten - det blev jag efter fyra svindyra besök men det var det värt, ryggvärk är vedervärdigt.
    Gillar din tavla!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det inte hjälper med naprapaten får jag skaffa rollator för det här går inte längre.

      Gillar också tavlan. Fick ärva den när min farmor dog. En konstnär som hette Marta.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...