onsdag 24 augusti 2016

När huvudet känns som en tombola




Aningen bloggtorka... Vet inte vad jag ska "vrida runt" när hela huvudet känns som en tombola... Så... ordet "bloggtorka" kanske inte är rätt. Jag kan inte sålla bland ämnena... vissa ämnen kan upplevas som ytliga medan andra ämnen för privata. Visar jag för mycket kan det upplevas som skryt och visar jag mindre kan det upplevas som urtrist. Fast... ska jag bry mig. Detta är mitt forum... min plats i "internätet"... 

Jag har valt att inte ha facebook eller instagram... och får många gånger höra att det går inte att få tag i mig... äm... telefonen är uppfunnen och på den kan man idag både ringa och sända sms och mms. Jag har mejl och posten har ännu inte lagt ner... även om det verkar vara en tidsfråga då breven inte kommer fram i tid.

Äsch... idag är ingen bra bloggdag... jag går och drar igång glassmaskinen... Ska också försöka få till ett foto på Bacon... vår nya granne från norra delen av vårt land. Det är ingen vanlig tjej... 
Bacon blir jag glad av... ska berätta om  henne för Er någon dag.





Undrar just om 11 kilo kärlek kommer gilla Bacon...

 
 


Hallonglass får det bli.

Må gott




2 kommentarer:

  1. Så Bacon är namnet på den nya vännen som ska komma till er!
    Jag har både facebook och instagram men facebook är så löjligt så där tittar jag inte, instagram gå snabbt men jag är inte så aktiv där. Gillar bloggandet även om inläggen är glesa och inte handlar om något intressant för omvärlden. Men det struntar jag i, bloggen är min och så får det vara! Så skriv vad du vill på din blogg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej... vår lilla nya som ska komma heter Ingela. Bacon är vår grannes lilla minigris. Så himla söt.
      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...