söndag 4 september 2016

Komposttunna till Paradiset





Igår for vi till Paradiset och vi lyckades få liten Bill med oss... Numera är det inte 11 kilo kärlek utan 12 kilo. Jorå... 12 kilo kärlek har jobbat som en lite tok i Paradiset. 
Burit på sitt gnagben...





Burit på sten... och ser han att vi rullar sten... då rullar han... ser han att vi bär sten... då tar han en liten sten i munnen och går upp och lägger på kajen eller på något bra ställe...en stubbe är bra ställen.

 
 



Mina föräldrar kom idag och jag fick en förtidig födelsedagspresent. En komposttunna som jag önskat till Paradiset.





Nu ska den bara förankras aningen snyggare än det T löste provisoriskt med en regel... Vi kan ju inte ha en komposttunna komma seglande som en satellit över sjön när det friskar i med si-så-där 18 sekundmeter... för hur skulle det se ut... flygande föremål måste väl ha lampor... och det har inte min komposttunna. 


 



Nu är 12 kilo kärlek (trött så in i vassen) hos sonen och F... och jag ska ta en dusch och något att äta... och sedan lite tv på det... blir en bra söndagskväll.

Må gott



1 kommentar:

  1. Himmel så söt lille Bill är, jag blir galen! Nej, jag ska inte ha hund!
    Grattis till komposttunnan! Det är behövligt så ni få lite fin jord till Paradiset.
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...