söndag 22 januari 2017

För de som inte vet hur eniro och hitta.se fungerar.




Igår kom 13 kilo kärlek och stannade över natten... Alltid lika härligt när han kommer. Han ligger som en värmedyna intill mig i fåtöljen och när det blir för varmt kravlar han sig ner och lägger sig på mattan under bordet... Så har vi hållit på... vilat... sovit och vandrat mellan olika sovplatser... Bill, Savannah och jag. T däremot har pysslat med viktiga grejor... Han frågade mig om Facebook i morse och jag kan INTE svara då jag inte har något sådant konto. Så... nu har han fixat ett sådant och jisses vilken aktivitet det är på hans mobil.


 
 
 




Nu har sonen och F varit här och ätit middag och hämtat Bill... och jag har vilda planer på att gå och vila igen... Savannah har redan lagt sig för vilken gång i ordningen vet jag inte... och T botaniserar på FB... Kul att gamla vänner ÄNTLIGEN kan hitta honom då de inte vet hur eniro och hitta.se fungerar.


Nu... vila på "puten".

Må gott





1 kommentar:

  1. Bonjour,
    Trop mignons !! Icarus en ce moment avec le froid que nous subissons aime aussi se lover dans sa corbeille !

    Gros bisous ��

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...