söndag 19 mars 2017

Sommardäcken på




Vi vaknade till en strålande söndagsmorgon och bestämde oss snabbt för att det var läge att byta till sommardäck... JAMENFATTA... sommardäck betyder att nu banne mig är vintern över. Visst kan det bli bakslag men det är ändå övergående för sommardäcken är på.



 


Under tiden jag renoverade ruinerna tog T ut Savannah på en morgontur i en morgontom stad. De mötte inte många själar och hade Stortorget för sig själva.





Så... när jag var presentabel (vilket tar längre och längre tid) styrde vi till världens bästa "däckhotell"... som ligger i källaren hos mina föräldrar. Himla bra ställe... 
Innerligt tack för hjälpen, fikat och skratten.


 
 
 
  


Nu är vi hemma igen... och det var med ett leende jag körde min bil hem... T och jag åkte karavan (om det kan kallas karavan med två bilar) då det skulle bytas däck på båda... Vet inte om han log... men jag gjorde det... alla milen hem... VÅREN är här.


Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...