fredag 23 februari 2018

Coop i Örkelljunga är PÅ



Det är 40 mil och 1 kilometer mellan Örebro och Örkelljunga och vad jag minns har jag inte varit i Örkelljunga sedan jag var liten flicka och vi bodde ett år i Skåne. Men jag måste ändå säga att Coop i Örkelljunga är PÅ... jorå... jag får SMS från dem med jämna mellanrum men kommer nog inte åka dit än på ett tag, men om-och-utifall-att så vet jag att jag har 3 stycken 10% kuponger och att jag är varmt välkommen.
Jag är smickrad och hedrad att de tänker på mig och inte glömmer bort mig även om jag bor 40 mil och 1 kilometer därifrån. Undrar lite stillsamt om de erbjuder varorna hemkörda.




Annars... ser hemmet ut som en tvättinrättning. Inget "bloggpresentabelt" hem här inte. Eller så kanske det är det... För oavsett vilka bloggar jag kollar på, så är det inte ett dammkorn och inte en torkställning så långt ögat kan skåda.
I vårt hem... idag... hänger tvätten i matsalen och i hallen. Det doftar nytvättat och jag kommer i morgon ha en diger strykhög.




Flickorna gör just nu inte många knop. Misstänker att de väntar på att vi ska hitta på någon kul... typ springa i grusgrop. Det är kul.


 


Själv känner jag mig aningen grå och suddig... Migrän sedan jag klev upp... och jag motar med Alvedon och Pepsi.





Men vänta bara... snart är jag färgglad igen... och då ska jag ta en sväng till någon butik och handla lite... typ tvättmedel och annat som behövs.




Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...