söndag 13 november 2022

Firat farsdag och känner mig aningen fattig i kylskåpet



Igår for vi fyra mil norrut för att fira farsdag och byta däck på min bil.  På vägen dit stannade vi vid Huset på höjden och plockade upp sonen, N och Bill. F var till stora Hufvudstaden och firade en kompis så hon missade torsk i pepparrotssås och potatismos. 

N var väldigt nyfiken på hur en hörapparat hänger på örat. Kanske en blivande audionom.



Julia har någon form av överenskommelse med min pappa. När hon sätter sig vid spisen, levereras hårt bröd. Gäller att ha koll på det. Kan bli många brödbitar, och då är det inte den lilla modellen.



N orakade inte riktigt hela dagen, utan somnade i mina föräldrars säng.




Nu ska vi ut och handla. Känner mig aningen fattig i kylskåpet.


Må gott

I´ll be back.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...