Vi har haft en vecka fullt av måsten, roligheter och värme. Jag misstycker inte. Måsten... T jobbar fortfarande. Semestern kommer om några veckor... Roligheter... en sväng till ön, varit chaufför till mina föräldrar och träffat sonen och hans familj. Varmt... jajamän. Det gillar jag.
Igår, när vi var till sonen, promenerade två rådjurskid på baksidan av huset. HUR söta är inte de... Geten höll sig lite i bakgrunden. Lite svårt att ha blommor i närheten. De tar liksom slut.
V var pepp. Glad och nyfiken på vad som händer.
Det gäller att hålla hårt i pappas lockar så man inte ramlar ner.
N tyckte att hon och T skulle tävla. Hon på någon form av cykel och T skulle springa. T var inte den som vann.
Nu väntar en ännu varmare helg... fick frågan om jag skulle bada... Skulle inte tro det, jag har ju ingen baddräkt.
Må gott
I´ll be back








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Kul att Du har lust att skriva några ord...