När barnen var återbördade till sina föräldrar, packades bilen och det var dags att åka till Paradiset. Åtta personer skulle det bli på LUS... Lunch - Utan - Slut... Som vanligt är det knytis och som vanligt så är det på tok för mycket mat. Jag misstycker inte.
Kunde inte låta bli att ta med en bild (se bilden nedan) som T lade in i datorn... Han vill gärna visa hur tallrikarna ser ut när maten är är som "stökigast på tallriken" eller uppäten och innan tallrikarna blivit diskade.
När gästerna blivit körda till fastland, si-så-där vid 21.20, ställde vi oss ute och diskade. En uppgift som tog nästan två timmar. Jag misstycker inte... jag såg både havsörn och fiskgjuse. Det är inte alla som gör de när de står med händerna i diskbaljan.
På kvällen landade vi framför tv,n och en serie vi hittade... Jättebra serie som vi plöjde flera avsnitt på direkt. Den finns på Netflix och heter I will finde you. I kväll kommer vi fortsätta se den.
Dagens lunch innan hemfärd. Stuvade makaroner och stekt falukorv. Himla gott.
Nu har vi kommit hem och det är dags att äta lite middag.
Må gott
I´ll be back










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Kul att Du har lust att skriva några ord...