måndag 24 augusti 2015

Kopparrör från golv till tak

 
 
 
Så där ja... där kom den... SOMMAREN... med vindstilla sjö och en strålande sol. Startade helgens mornar med ett morgondopp och världen kändes lättare... varmare och jag njöt av stillheten.
 
 
 

 
 
Vi kom även på hur vi skulle lösa det där med "fula elkablar som syns"... Jojo... kopparrör Ø 42 mm från golv till tak... Där står det... röret alltså och innehåller massor med fula men bra saker som jag inte vill vara utan.

 
 
 
 
 
 
Vi har även fått klart fönsterbrädan i sovrummet... 
 
 
 
 
 

 
Nu... är vardagen igång och jag känner mig vimmelkantig av allt som hör vardagen till... Ska villigt erkänna att någon form av "bloggtorka" har smugit sig in i mitt liv... Jag har massor att skriva om... och jag vet inte hur många gånger jag säger för mig själv att "det där måste jag skriva om på bloggen" och så orkar jag inte... eller rättare sagt... jag får inte till det... jag släpper det och låter det vara... Det kanske måste vara så ett tag för att hitta tillbaka till orken att få till det.

Må gott... nu tar jag måndagkväll.


2 kommentarer:

  1. Morgondoppet är den bästa starten på dagen, oavsett väder! Jag har tagit både morgon- och kvällsdopp hela sommaren men nu är jag hemma från stugan så då blir det bara på helgerna, saknar det väldigt mycket.
    Vilken god idé med kopparröret, tror jag måste sno din idé.
    Bloggandet går på sparlåga, hinner inte göra inlägg och inte heller hälsa på bloggvännerna, det blir sällan men kanske bättre när hösten är här.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äm... kallt och regnigt är inget badväder för mig... hua...

      Ha en fin fortsatt vecka.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...