måndag 6 januari 2020

Har plockat fram "föreläsningsskorna och glitterkoftan".




Idag for julen ut... hela julen packades ner i sina kartonger och åkte upp på hyllan i garderoben eller in i det röda plåtskåpet. Så... nu var det klart för denna gång.
Så himla mysigt att ta fram allt och så himla skönt att plocka bort det. 






Så har jag jobbat lite idag. Fixat det sista (tror jag ) på en Powerpoint jag ska ha till en föreläsning jag ska hålla på onsdag i en stad ca 20 mil härifrån.
Har plockat fram "föreläsningsskorna" och "glitterkoftan" så jag inte glömmer dem. Känner mig lite som Brasse Brännström i "Fem myror är fler än fyra elefanter" när han plockar fram sin väska med massor av roligheter... 




Nu dags att skära frukt till en fruktsallad.


Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...