lördag 22 oktober 2022

Båda i hatten



Rätt vad det är "plingar det till" i min mobil och det kommer bilder från Huset på höjden, och så gjorde det här om dagen... Sonen och N på trappen och N iförd sin pappas hatt och där höll jag på att spricka av stolthet och alla som kom in i mitt rum på jobbet den dagen, fick se bilderna.



Idag har inte vädret varit något att hurra över. Smådugg heeeeeeeeeeela dagen och Julia har mest legat under sin fleece och helst inte rört sig. Jag förstår henne. 




T tog dock henne på en promenad när jag satt hemma med studierna. I ett fönster har Grey fått sin bädd. Där ligger han... en stilig yngling av modellen Weimaraner på ca 1,5 år. Julia och T blev inbjudna att hälsa. Julia talade om "var skåpet skulle stå" och i de bakre regionerna var han inte välkommen. Grey var lika glad för det. 



Nu är de hemkomna och jag har lagt ihop studierna för idag. Har en examinationsuppgift som ska vara klar till söndag nästa vecka. Det är en del att pyssla med.

T försöker titta på tv... Julia tittar på T.

Jag tänker sätta mig i fåtöljen med en balja ostbågar.


Må gott


I´ll be back








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...