söndag 8 november 2015

Firat far

 
 
Idag har vi firat farsdag... Det beställdes "mild räkgryta" och så fick det bli. Jag tror föräldrarna är nöjda... och mätta.
 
Annars... har vi fortsatt bojkotta nyhetsrapporteringar. Vi orkar fortfarande inte ta in mer elakheter och elände...det går bara inte. Så är det...
Meeeeeeeeeeeeeeen... jag ser på "Så mycket bättre" och jag måste villigt erkänna att detta är nog den bästa säsongen hittills. Tittade på reprisen från igår... (hann liksom inte se den igår...) och jag gick med ett leende på läpparna över hur fantastiska alla är. Måste nog köpa Cd:n när den kommer.
 
 
 
 
 
 
 


Nu... tror jag att jag ska ta och lägga mig i soffan och äta godis (kvar från igår) och se en film... jahapp... så får det bli.
 
Må gott
 
 
 

1 kommentar:

  1. Du har en pappa som är värd att fira, så mycket han hjälper er med Paradiset!
    Så mycket bättre är ett härligt program som jag absolut inte vill missa!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...