onsdag 1 november 2017

Det där med Halloween



Jamen igår var det visst Halloween och det närmaste vi kom ett sådant firande var när 13 kilo kärlek förra helgen provade sin Bat-utstyrsel. Jag är inte någon fan av Halloweenfirandet. Godis äter jag när jag är sugen... typ jämt... och skräck och spöken ser jag varje morgon när jag ser mig själv i spegeln... så... här kan man väl säga att det är Halloween varje dag utan att vi behöver göra kommers av det.






Idag är jag kompledig... och det behövdes verkligen. Har varit aningen lite för mycket jobb ett tag och jag behöver få vila längre än en helg... så... onsdag, torsdag och fredag tog jag kompledigt. På morgonen har flickorna vandrat mellan sol och skugga för att till sist landa i sina bäddar i köket. Nu är väl solen mest frånvarande även om den glimtar till ibland.





Startade även dagen med migrän... och det jag just nu klarar av att få i mig är banan, coola och Alvedon, så det får det bli... Min migrän är lite udda på det vis att jag kan gå länge utan huvudvärk... men har "hela havet stormar" när jag rör mig... Den kan också vara enbart huvudvärk eller prickar för ögonen... ELLER när det är som värst allt sammantaget OCH illamående. Idag är har jag tryck i vänster sida av huvudet och det känns som om vänster öga ska ploppa ur... Inga problem att lyssna på radio eller sitta vid datorn... men ett himla tryck... 





Går nog och sover lite lunch på det.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...