söndag 7 juni 2020

Vädret blev bättre än utlovat



Vi har haft en jättefin helg. Vi har firat student, födelsedag och fått massor gjort i Paradiset.
Just nu sitter jag och småfräser över att bloggen ändrat om "skrivbordet" (gränssnitt stod det visst) och jag som var så trygg i det gamla ska nu lära nytt. Hittar banne mig inte något längre. Så... det tar lite tid att blogga, men jag lär mig snart hitta och då slutar jag fräsa.
 




Vi tycker nog att vi "fått en bonushelg" i Paradiset. Väderleken lovade regn, men vi har klarat oss. Visst blåste det men det gjorde inte så mycket. Det blåste liksom från rätt håll. 





När det blåste som värst, kom flickorna in och lade sig.





Toa börjar bli klart... En toa utan rinnande vatten men med både toalett och handfat samt världens bästa utsikt. 





Hela tiden höll havsörnen ett vakande öga över sjön...





Nu är vi hemma och blåsten "låter fortfarande i huvudet". 
Massor av tvätt och sådant som måste fixas med innan nästa jobbvecka inträder.

Må gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...