lördag 17 april 2021

Utefika i solen



I förmiddags for vi till mina föräldrar för att utefika. Vi startade med kokt korv och bröd... för att sedan gå in på mintkladdkaka med chokladtryffel och lättvispad grädde. Allt detta i trädgården, i solen... och 14 grader varmt. Jamen va... Nu börjar livet bli ljusare igen trots Covid och munskydd. 

Det där med munskydd är ett gissel. JAG KAN INTE ANDAS när jag har munskydd på. Jag får slita med andningen och får nästan panik samt att glasögonen immar igen. Alltså... jag kan inte se något och jag får ingen luft. Igår, när vi var och handlade var jag tvungen att gå ut ur butiken och sätta mig utanför och vänta när T handlade klart. Jag får från och med nu shoppa på nätet och T får ta butiksrundorna när det behövs.




Nu fortsätter vi lördagen med balkonghäng i solen.


Må gott


I´ll be back.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...