lördag 10 april 2021

En löptik ska löpa





Så fort jag kliver utanför dörren tåras ögonen och näsan rinner... Himla mycket pollen igång och jag får mer och mer tungt att andas. T har satt in ett "pollenfileter" i min bil vilket gör att jag kan andas normalt när jag sitter i trafiken, men annars är det himla tungt och snorigt.




Julia har börjat löpa och ligger mest om "mumlar" i sin bädd...men idag fick hon springa av sig riktigt ordentligt... för så är det, en löptik SKA löpa. Tyvärr har vi ju inte någon stark Savannah som kan göra att hon springer ännu mer, det hade varit bra. 

Nu får vår ungerska prinsessa inte träffa andra fyrbentingar på en månad. Lugnast så.




Under tiden Julia fräste runt, övervakade kråkan allt vi gjorde.


 

Nu fortsätter vi lördagen med en film, något gott att äta och en varm vetekudde på magen.


Må gott

I´ll be back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...