onsdag 25 augusti 2021

Är inte beredd på höst



Jag blev överrumplad... Så är det... Hösten kom och knuffade sig in och tog över och jag var INTE beredd. Nu känner jag mig lite vemodig för jag är inte klar med sommaren. Jag hoppas innerligt att det kommer varma, fina, vindstilla soliga dagar i september för annars blir hösten och vintern himla lång. Det vill inte jag.



I fredags åkte vi till ön och där hängde vi till söndag kväll. Det behövde jag. Få sova och "bara vara". Som vanligt har vi svårt att inte göra något utan så vi tog tag i ett mindre bygge... En liten odlingslåda. Jag ska få en honungsrosstickling som ska planteras i denna låda. Vet i katten om den gillar att vara där, men jag ska försöka.



Å idag, efter jobbet kom mina föräldrar på middag. Igår var sonen och F på middag. Sådant blir jag glad av.



 

Nu blir det någon film... 

Må gott


I´ll be back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...