fredag 1 oktober 2021

I kväll blir det teamsmiddag




Jamen så var det 1:a oktober och ca 6,5 månader kvar till vi kan öppna Paradiset igen. I morgon tar vi upp båten och då är det höst på riktigt. 
Vädret är "dysterkvist" och det känns redan som om vi går i ett evigt mörker. Julia har gått in i löp och jag har fortfarande känningar av min första covidvaccinspruta som de gav mig under övervakning på infektionsmottagningen för några veckor sedan. Om tre veckor ska jag läggas in igen, för spruta nr två. Funderar på hur länge jag ska må "pruttdåligt" av vaccinet. Jorå... här är det med andra ord, muntert värre.
Fast... i kväll kommer det bli kul. Teamsmiddag med goda vänner. De sitter ca 8 mil från oss och de ska äta sushi och vi het asiatisk mat från restaurangen rakt över parken och gatan.  



 


Nu hänga lite tvätt.


Må gott

I´ll be back.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...