lördag 28 maj 2022

Fotograferat innan studentbalen



Igår var det dags för studentbalen för några av stadens skolor. Ännu en gång fick jag äran att fotografera en student och himlars vad vacker hon är. Har dock inte frågat om hon har lust att vara med i min blogg, så ni får endast se henne som lite hemlig.

I år var det himla kallt och blåsigt, men det regnade inte och det är jag innerligt glad för. Förra året när jag fotograferade var det så varmt att jag höll på att smälla av. I ärlighetens namn, jag föredrar värmen. Så är det. Jag är en riktigt fryslort. Fryser nästan jämt. 




 

T är till Paradiset med Ola, som ska fixa vår solcellsanläggning. Det är 8 år sedan vi satte in den, och nu har några komponenter, typ batterier och någon lite viktig låda givit upp. Ola fixar "nödlösning" tills allt det vi beställt kommer hem. Kan ju inte sitta på en öde ö utan kylskåp som lampan tänds i. Det kan man INTE. Så... nu är de där och jag kan säga att det blåser och regnar.

Må gott

I´ll be back







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...