söndag 9 april 2023

Sommardäcken är på








Påskaftonen spenderade vi några timmar hos mina föräldrar och däck skulle bytas på min bil och på T;s bil, så vi for upp i tvåbilskaravan. Nu är det gjort så nu kan sommaren komma. Jag är beredd... tror jag. Förhoppningsvis, om vädret tillåter lägger vi i båten nästa helg och öppnar Paradiset.




Mamma har redan odlingarna i växthuset igång... Färsk spenat bjöds det på... nyplockad.



Å det gäller att sätta pensionärerna i arbete. Misstänker att han har träningsvärk idag.


I förmiddags åkte vi till Paradisets strand. Himlars vad pollen det är i luften. Jag gick där och snörvlade och ögonen kändes som grus... MEN det är vår... och ännu en dag närmare sommaren... OCH jag har sommardäcken på.



 


Nu är vi hemkomna och det "bränner" allt lite på nästippen. Mat är på gång och Julia ska duschas.


Må gott

I´ll be back.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...