torsdag 10 december 2009

Ett proffs kaklar

.
T och jag tog ett beslut som vi är JÄTTENÖJDA med. Vi beslöt oss för att INTE kakla själva, utan låta någon som verkligen kan sådant, göra jobbet. Därför ringde T till K som kom som ett skott och "smackade" upp våra 45 x 90 cm plattor.
Själv drog jag fram en stol och satte mig på första parkett för att "glo" på ett proffs, å jisses vad enkelt det såg ut när K satte upp kaklet. Det han gjorde på några timmar, skulle T och jag behövt en vecka på oss, samt att vi skulle vara tvugna att ringa efter fler plattor då vi skurit fel eller haft sönder. K hade inte sönder en endaste patta och INTE skar han fel heller. *HIMLA KANONNÖJD*
.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

.
Nu ska jag fixa undan lite innan K anländer för att foga kaklet.
T är ute med Snyggingen, sonen och flickvännen är på stan och jag tror de hjälper tomten. TantSimone ligger framför "sin sol". TantKarin snarkar i "Laminon" och jag skulle kunna göra henne sällskap om det inte vore för alla "måsten".
.
Må gott... att sova är JÄTTEGOTT.
.

4 kommentarer:

  1. Göstapetter!!

    Sikka fina plattor... blir så jäkla avis alltså, skit fint blir det! *klappar händerna av förtjusning*

    Snart får du låta bli vara så nära när du tar kort, utan ta lite på avstånd så man ser hur köket ser ut i helhet.. för jag håller på och bli alldeles till mig av nyfikenhet ser du ;)

    Hoppas ni får en helt underbar och behaglig helg!!

    Sköt om dig stumpan - kram <3

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Vi är superdupernöjda och igår fick vi det fogat också. Å jag lovar Dig att när köket börjar likna lite mer än en byggarbetsplats ska jag visa det i sin helhet. *Skitnöjd*

    Ha även Ni en helt tokfin och underbar helg.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera
  3. Såå julfint det kommer att bli B & T..Jag får nog ta min svarta "racerbil" och ta en titt sen när det vankas nytt och nybakat fr ugnen;D

    Kram Ha en go'er helg

    SvaraRadera
  4. Jamen Du är så himla välkommen och ta gärna med den ljuvliga så Snyggingen får gulla med SysterYster. *LER*

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...