torsdag 3 december 2009

I-landsproblem och en bäbis

.
Att bygga/renovera kök är banne mig ett STORT I-landsproblem. Vi vänder och vrider på varje lite detalj för att få det så bra det går och äntligen har vi hittat de spotlights vi vill ha och de kom med posten i tisdags. Att det finns massor av olika kontakter att välja på det visste jag... MEN DET ÄR EN UPPSJÖ och då är det inte bara att välja mellan "Aftonbladet eller Expressen".
.
Jag ska inte klaga, vi har roligt också, men i ärlighetens namn ska jag säga att det är URBOTAJÄTTETRÅKIGT att diska i badkaret och laga mat på kokplatta. Jag vill ha köket klart och jag vill JULA med ljus och änglar.
.
Här om dagen var T och jag iväg för att fixa det sista till spisen. Gasoltub, gasolvarnare, slang, koppling och klistermärke med upplysning om att vi har gasol i bostaden.
.

.
Vi har fått upp dörr till badrummet... ÄNTLIGEN kan vi duscha utan att göra det för öppen ridå. Att välja handtag till dörrarna var ganska lätt. Vi visste vad vi ville ha och VIPS hittad vi det på första kollen. *LER nöjt*
-

.
Simone är himla nöjd över "stöket". Hon finner en plats hur det än ser ut och somnar på de mest konstiga ställen.
,

.

-
Innan jag loggar ner måste jag säga
.
GRATTIS JÄTTEMYCKET JÄTTEGRATTIS
.
till U & M som i tisdags fick en liten pojke. *LER med HELA mig*
.
Må som GODIS... en liten bäbis är UNDERBART.
.

2 kommentarer:

  1. Tänk vad bekymmersfritt det är att vara katt. I mitt nästa liv vill jag oxå ha det så där.. äta lite mat, ligga och gooosa på verktyg och slicka sig ren när man är lite småsmutsig sådär... låter helt underbart!

    Må väl! :)

    *Kramar om*

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Jag med... vila hela dagarna för att orka sova...

    *KRAMAR tebax*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...