onsdag 5 maj 2010

20 år går fort

.
Igår fyllde sonen 20 år...
.
- JÄTTEGRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN -
.
... och jag förstår inte vart ALLA de åren tagit vägen. 4/5 1990 var det 27 grader varmt och min son vägde 3330 gr. Igår var det 10 grader och sonen väger betydligt mycket mer. Han var 51 cm lång och idag är han längre än sin väna moder... *Sträcker på alla 162 cm* Jag kan inte begripa vad som hänt mellan nyfödd till yngling. *Skakar på huvudet* Så in i vassen fort dessa 20 år gått.
.

.
Igår när släkt och vänner kom bjöds det på grillat...
.

.
... och tårta.
.
.
Nu, är det dags för kvällsmålet... Trodde inte jag skulle orka äta idag efter gårdagens kalas... men det går nog att "trycka" i mig lite igen. *LER*
.
Må gott... det gör jag.
.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med sønnen sin 20-års dag!
    Min eldste sønn er 17 år, så jeg kan skrive under på at tiden går fort:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvaraRadera
  2. *LER* Tack det ska jag göra...

    Må gott

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...