fredag 7 maj 2010

Snyggingen väljer NOGA vilka som är värda att pipa efter

.
Jag är täppt i näsan, rosslig i "pipan" och det rinner ur ögonen... Det är NÅGOT i luften som jag INTE klarar av. Så länge jag är inomhus går det bra, men så fort jag sticker den lilla uppnäsan utanför dörren... DÅ ÄR DET KÖRT. *suckar uppgivet* Tycker det är lite jobbigt.
.

.
Förhoppningsvis är det INTE regn i morgon och oblåsigt. Är det hyfsat väder och OBLÅSIGT, kommer vi nog lägga i båten och ta oss över till Paradiset. *Håller alla tummarna* Båten ligger juh där *pekar mot baksidan* nymålad och JÄTTEKLAR.
.
Snyggingen har STORA problem just nu. Ska villigt erkänna att han är "rasist". Han visar INTE intresse för alla löptikar, ÄVEN om de skulle vara i höglöp. Han väljer noga om tiken är värd att titta på. För ett tag sedan mötte vi en man med två tikar i höglöp och de var "GALNA" när de fick se Snyggingen. Han... bara vände på huvudet och var INTE intresserad och jag kunde lättad möta mannen med "brudarna" UTAN att Snyggingen drog igång och vill snuffa. *JÄTTELÄTTAD* Men nu... sedan torsdags förra veckan är det en JÄTTESNYGG tik i vår närhet som gör att SnyggÅke PIPER HELA TIDEN och jag håller på att få hjärnsläpp. Hoppas hon är en "snabblöpare" och att kalaset går över nästa vecka. *himlar med ögonen* Han har liksom lite svårt att komma till ro och TantSimonen är SKITTRÖTT på honom och vi kan tydligt höra hur hon "skäller" ut honom när han är FÖR TRÅKIG. *flinar*
.

.

.
Ett stöddigt gäng... *Skrattar*
.
.

.
Nähä go´vänner... Nu är det dags att ta fredag.
.
Må gott... Fredag är JÄTTEGOTT.
.

2 kommentarer:

  1. Ååhh han är såååå vacker eran pip-leksak.

    Han hade varit en god mys kandidat till Zita om inte damp-kärringen haft C på en höften.

    Tänk vilka vackra bäbisar det hade blivit. Och inte tror jag Åke-bubben skulle rata henne heller *skrattar*

    Hoppas det där du har i näsan kommer ut snart!

    Må bäst gumman ⎝⏠⏝⏠⎠

    *Bamsekramar*

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Japp han är vacker vår "pipleksak" *Stolt matte* Å jag tror inte heller han skulle ratad er lilla tjej...

    Må gott *Snörvlar lite*

    *KRAMAR om´na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...