torsdag 27 maj 2010

Vi saknar Bönan...

.
Äntligen har Bönans matte blivit så kry att hon kan få hem sin lilla vovve... Det är skönt att hon är på benen och det är vi glada för... MEN vi är INTE glada över att lämna tillbaka Bönan som varit hos oss i 5½ månad. Det är med SORG i familjens hjärta hon åkt hem till "sin mamma". Vi saknar henne JÄTTEMYCKET och hon har bara varit hemma i ett dygn. HUR ska det här gå. Bönans matte får passa sig så jag inte åker hem till henne och smyger ner den lilla i handväskan och tar med henne hem igen. *Flinar och smider planer*
.

.
I söndags passade morfarn på att få lite kärlek från Snyggingen och Bönan... Mitt på rumsgolvet låg de och gosade.
.

.
Ingen vanlig Böna det här... *LER*...det är en BrunBöna.
.

.
TantKarin har intagit bästa platsen för ornitologi.
.

.

.
Nähä gott folk... Nu är det dags att logga in på internetbanken och göra oss oskyldiga. *Muttrar*
.
Må gott... Godis är JÄTTEGOTT.
.

2 kommentarer:

  1. Hejsan stumpan!

    Ischa mig vad tomt det måste vara för er utan lilla söta Bönan. Sikken tur att ni har Åke som kan hålla er sysselsatta *ler*
    Vi får snart komma och hälsa på, så får han en tös att leka med igen *ler stort*

    Ni får säkert "låna" henne några dagar om abstinensen blir för stor, tror du inte? *tror*

    Sköt om dig och ha nu en helt underbar helg!⎝⏠⏝⏠⎠

    ♥`·.¸.·´. KRAM .`·.¸.·´ ♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan...

    Jag vet inte vem som saknar Bönan mest... Snyggingen eller jag.

    Å Ni är väldans välkomna... Snyggingen är juh lixom tokig i flickor. *ASG*

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...