lördag 28 mars 2015

En hälsning från sonen och F

 
 
Sonen och F är i New York och jag tycker det är jättejobbigt... även om det är kul för dem... Hönsmamma ju.
Igår fick vi bilder från dem och jag kan klart se att "selfiarmen" kommit till nytta. Jisses vad jag saknar dem.
 
 
 
 
 


Så när de är där i stora äpplet... tröstar jag mig med choklad och nu har jag hittat en ny sort som jag gillar... SALTY POPCORN...
T sa vid första smakbiten att "kanske kan lära mig äta den där"... men... med tanke på hur mycket han tränar på att lära sig äta "den där" tror jag inte det är långt kvar tills träningslägret är över och han kan gå in på ATT ÄTA och GILLA.


 


Annars har vi i helgen latat oss och ätit sushi...något som T också tränar på... medan jag vräker i mig. Kan gå och längta efter få sätta tänderna i en riktigt god sushi...
 

 


 
Bönan hon längtar efter all mat... Finns inga gränser för vad mycket gott som går hennes näsa förbi.


 


Nu... fortsätter vi lördagen med mer att äta.

Må gott


1 kommentar:

  1. De är väl snart hemma igen?!
    Sushi tränar jag också på - men inte så ofta.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...