lördag 11 april 2015

Att se världen som farlig...

 
 
Min son... det vackraste jag vet... håller på att driva mig till vansinne... och det gör han med ett STORT leende...
 
1. Han flyttade hemifrån - Vilket är helt onödigt när vi har ett rum extra.
2. Han taturera sig - Varför måla på en perfekt kropp?
3. Han håller på att ta motorcykelkörkort - Jag lägger mig ner och självdör.
4. Åker runt i världen och kikar - VARFÖR när han nu flyttat hemifrån och F och han har så fin lägenhet?
 
Jamen fattar Ni... Han säger att han gör detta... dock inte det förstnämnda... för att han var så hårt hållen när han var liten... Jag har erbjudit mig att betala psykologkonsultation, vilket han vänligt avböjt...
 
Jag försöker hålla mig lugn och lägger hans bilder softade för att inbilla mig att världen kanske är mjuk och snäll även om sonen gör mig orolig.
 
 
 
 
 


Må gott¨

2 kommentarer:

  1. Ha ha, det är inte lätt att klippa navelsträngen! Jag är med min 34-årige son på jobbet varje dag .... att han är min chef är en annan sak ....
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Måste man klippa navelsträngen... Ser det som helt onödigt. :-)

    *KRAMAR*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...