söndag 12 april 2015

Komma igång och springa

 
 
Igår fick vi besök av fyra hundrädda tjejer... ZZ-top-babs... Bönan som tar det hela med ro... vet att när de åker, har ändrat uppfattning om det där med "farliga vovvar".
Så... de kom hundrädda och när de åkte ville de ha med sig liten Böna hem.
Tack för en kväll full av skratt.
 

 
 
 

 
 
Själv har jag fått för mig att börja löpa/springa... Inbillar mig att det är bra. Har av Kicki fått ett schema att komma igång på 12 veckor och målet är att springa fem kilometer. Jojo... så idag ska jag iväg och köpa skor för detta evenemang.
Berättade detta för sonen igår som "formligen bröt ihop".
- Men mamma, sa han... Jag har inte sett Dig springa sedan vi spelade brännboll år 1999, kommer Du klara detta
 
JÖSSES... Vad tror den förlupne sonen om sin väna moder.
 
Nu... köpa skor.
 
Må gott

1 kommentar:

  1. Visa nu sonen att du kan! Han ska inte ha så låga tankar om sin mor!
    Måste få säga att du visar bild på en så naturligt vacker kvinna!
    Ha det fint på löparrundan!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...