söndag 5 mars 2017

Behöver date med Pierre




Jag försöker verkligen tänka positivt och lösningsfokuserat... men i ärlighetens namn... det är svårt när nacken värker så jag håller på att gå sönder... jag sover dåligt och jag är vinglig av tabletter starkare än Alvedon.
Går mest här hemma med nackkrage och småfräser och tycker rätt synd om mig själv. Misstänker att jag måste få till en date med Pierre (naprapaten som får se mina underkläder) igen. Å då är det så illa att jag endast kan ta en sen fredagstid, då jag behöver få lägga mig direkt när jag kommer hem och blir liggandes i över ett dygn. Så var det sist jag hade date med Pierre och det lär väl inte bli annorlunda nu.



 
 
 



Äsch... går och lägger mig en stund.

Må gott







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...