lördag 13 april 2019

En vanlig dag i april


Idag har vi hunnit massor...

Startade dagen med melodikrysset och bullbak.

 


Levererade bullarna till sonen och F då de håller på med grovjobb...typ dränera husgrunden.

Åkte vidare till mina föräldrar som bor fyra mil norr om oss... Efter vägen såg jag två "storkar" som T förklarade är TRANOR... Jag vrålar... "STANNA EKIPAGET, JAG SKA FOTOGRAFERA". 
Tranor är snabba rackare... fastän jag smög och enligt mig själv var oerhört osynlig, sprang de snabbt längre ut på gärdet. 





Vi har besökt mina föräldrar och inspekterat "våren".

 
 
 


T har slipat på fönstret som ska till Paradiset

 


Jag har gått runt kvarteret med de fyrbenta och tittat på stadens gymnasieskola... Där jag började gymnasiet...Det gymnasium jag hoppade av för att börja på ett annat i staden där jag numera bor.





På hemvägen stannade vi hos sonen och F för att titta på hur långt de kommit i dräneringsjobbet av "huset på höjden"


 
 
 


Nu är vi hemma... ätit en halv pizza var och ska kika på vad tv har att erbjuda.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...