söndag 28 april 2019

Vi river för att bygga upp




Idag tog vi tag i det... hörnet som inte blev klart förra sommaren.
Vi bytte ju dörr, men kom inte så långt att det blev klart med foder och skåp, men nu är vi igång. 
Vi började med att riva... detta för att kunna ta tillvara på panelen som inte finns lika att få tag i. Så, den panelen som skulle döljas av skåp rev vi idag ner för att använda till bygget.


 
 



Flickorna letade efter sol i lä. De hittade några fina ställen där de lade sig. Ska villigt erkänna att det var lite svårt när det blåser ca 13 sekundmeter nordost.

 
 
 
 
 
 
 
 


Själv har jag mest gått och snorat och försökt andas. Inte lätt när det är pollen i massor och det blåste rakt in i stugan.
Har gömt mig bakom solglasögon och sett ut som om jag är skygg för hela världen... fast... det är jag just nu... Ögonen rinner... tjock i näsan och andas som genom ett sugrör... Vem katten är partypingla då?



Nu ligger flickorna nyduschade och mätta i sina bäddar... Jag funderar på att gå samma väg... duschen och maten.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...