måndag 15 april 2019

När ögonen ser ut som vindruvor med springor i...



Jisses vad pollen det snurrar i luften. Nu räcker det inte med att snyta mig utan nu måste jag ta till nässpray för att inte framstå som nära döden.
Ögonen ser ut som två vindruvor med springor i och näsan rinner. Jorå... så är det och jag längtar innerligt till Paradiset.
Då Paradiset är en ö, är vi lite förskonade av pollen. Visst finns det pollen där också, men mycket landar i sjön och det underlättar massor.

Idag... har riset blivit pyntat och jag hittade en liten kastanjekvist som låg på marken och som fick bli med in som vårpynt. Jajajaaaaaaaa... jag vet... POLLEN... men jag kunde inte låta bli. När den spricker upp lite till, åker den ut.



 
 
 
 
 
 


Nu fortsätter dagen med viktigheter som mat.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...