lördag 19 oktober 2019

Idag blev det lutfisk till lunch... för dem som gillar.



Kollade lite i frysen och hittade ett paket lutfisk från i julas... DET fick bli lördagens lunch med mina föräldrar.
T och mina föräldrar till hör dem som verkligen älskar lutfisk och gärna skulle äta det alla dagar i veckan och gärna på midsommarafton. Jag tillhör inte den skaran och har nu givit upp att ens försöka av artighet att gilla maträtten. Så... lutfisk till dem som gillar och idag blev det kyckling till mig. 



 
 


Efter den stadiga lunchen och när föräldrarna åkt, tog T och jag flickorna på en fem-kilometers-vända. Välbehövligt efter lunch med efterrätt i form av pannacotta. En riktig kaloribomb som vi alla gillar.




Nu tänker jag ta en dusch, då jag gick mig redigt svettig... efter det har jag en migrän att mota... Känner mig aningen svart/vit och suddig.

Må gott







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...