söndag 27 oktober 2019

Malande oro



Jag har ont i magen och jag vet vad det beror på... 
Jag går med en malande oro över yttre faktorer som vill förstöra för alla framtid... som för vinnings skull vill hacka sönder vår jord... och nu har det kommit mig nära... på tok för nära. Jag håller på att samla information för att kunna ställa frågor som "mal sönder" deras arbete och när jag har samlat mig och kan skriva objektivt kommer jag lägga ut det här på bloggen.

För att stilla min mage äter vi vänligt... frukosten blev idag mannagrynsgröt med lite äppelmos och på det skulle jag kunna leva i flera dagar... så himla gott.





För att inte tänka för mycket på antagonisterna framfart... städar vi. Idag blev det fönsterputs i köket, rena golv och tvättmaskinen snurrar konstant.


 


Nu fortsätter jag söndagen med ont i magen... oro och städa.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...