söndag 29 december 2019

Bönans dotter börjar bli grå i näbben



Idag har vi tagit en "sovardag". Idag har det varit mörkt hela dagen och någon sol har vi inte sett. Känns som om vi går i ständigt natt och jag vet snart inte hur jag ska "peppa mig pigg". 
Igår var vi en sväng till Jackson och hans människa och flickorna fick springa sig trötta. Det värmde mitt hjärta.




Har sett att vår bruna lilla prinsessa... Bönans dotter Savannah håller på att bli grå i "näbben". Hon har ju fyllt sex år så det är inte så konstigt. MEN... när hon springer med Julia och Jackson, de två treåringarna, är det fortfarande hon som är den starka och explosiva i springet. Hon springer "röven" av dem och när (om) de kommer ifatt, tvärstannar hon och vänder och springer motsatt håll. Smart prinsessa.





Håller just nu på med maten. Sonen och F kommer på middag och det blir pannbiff i gräddsås. Ingen julmat står på bordet idag. Julskinkan tog förresten slut igår. Årets julskinka i detta hus var försvinnande jättegod.




Sedan dyker jag ner i godisskålarna. Det finns lite kvar...




Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...