måndag 28 juni 2021

Det tar tid, men det gör inget.




Ibland måste jag gå tillbaka och titta på vad vi gjort. Mest för att påminna mig själv om att vi har gjort himla mycket under en lång tid.
Igår sa jag till T att "vi jobbar väldigt långsamt och det händer inte så mycket", varpå han svarade "det beror på att allt måste lösas på plats. Varenda planka handsågas, och passad in för att sitta bra". Å det har han rätt i. Det är LPP (LösesPåPlats) hela tiden.

Köket i Paradiset för exakt tio år sedan idag... Vi satte in det nyrenoverade fönstret




Köket i Paradiset idag... Köket jag älskar att laga mat i...Köket jag varit med och LöstPåPlats för att få dit.



Det tar tid, men det gör inget.

Må gott

I´ll be back.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...