söndag 6 februari 2022

Det kommer bli en djungel med tomater... om de överlever



Det jag planterade förra helgen har börjat komma upp. Enligt min mamma kommer jag ha en djungel med tomatplantor om några veckor... Alla ska med till Paradiset i maj månad när det är väder för det, om de överlever vill säga.





Idag tog vi en sväng till Huset på höjden och jag fick mig lite N- och Bill-kärlek. Sonen ville inte gå ifrån det han höll på med nere i källaren, då där blev det inte så mycket gulla med. Gick dock ner och tittade på vad han gjorde och imponeringsfaktorn är hög. Att fixa ett badrum är inte att leka med. Allt är tömt och golvet urgrävt för att starta från "bottaste" botten. 





Julia fick vara kvar hemma då vi skulle ta en snabb vända till ett köpcenter söder om staden. Hon misstycker inte. Ett ben att gnaga på och hon är lycklig.



 


Nu fixar T mat och jag ska sätta mig och plugga någon timme.


Må gott

I´ll be back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...