fredag 23 oktober 2009

Labyrint av vit/svart-varor

Vårt hem är en labyrint av vit/svart-varor. *LER* Köket är "ofungerande" och från och med i morgon får vi diska i badkaret och laga mat på liten lånad kokplatta.
Jag har givit upp vad gäller... rena golv, inga halvfabrikat i vår stekpanna, snyggt dukat och rentorkad diskbänk. Allt detta får jag "återinföra" när köket är klart. *LER*
-

-
Spis och fläkt...
.

-
"Vaktkatten" Karin
.

.

.

.
I morgon bitti packar jag in Snyggingen och åker jag till föräldrarna. Det kommer bli rörigt med rörmokare i vårt kök och jag tänkte bespara vovven (och mig själv) den stunden med att utnyttja föräldrarnas FUNGERANDE kök till att fixa lite matlådor. *LER tacksamt*
På eftermiddagen ska jag titta på sonens HEMMAMATCH. *Ritar vimplar och banderoller*
-
T är just nu och rastar Snyggingen, sonen med flickvän är och införskaffar GODIS och här sitter jag till ingen nytta... ska nog gå och vara lite nyttig... tror jag... *LER*
.
Må gott... MAT är JÄTTEGOTT.
.

2 kommentarer:

  1. Åhh, såna fina katter du har, älskar katter.
    Kul att hälsa på i din fina blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. *LER* Tack och tack.
    Du är välkommen tillbaka och kika.

    Må gott

    Britt

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...