fredag 30 oktober 2009

Ännu en efterlysning och ny outfit

.
Idag har vi hunnit MASSOR, även om det inte syns. *LER* På morgonen åkte sonen och jobbade (fram till lunch) och efter det hade han sin först tenta på universitetet. *håller alla tummarna* T (som var ledig idag) och kompisB har flyttat dörrkarmen de satte in för någon vecka sedan. Jag ville ha den på ett litet annat vis och de var "inte det minsta förvånade". JÖSSES *himlar med ögonen och kastar med lockarna*
.
Vi har även kollat/letat kakel... HUR MÅNGA OLIKA VITA, BLANKA KAKELSORTER KAN DET FINNAS! En uppsjö kan jag informera. Vi är ute efter en platta som är 450 x 900 mm och rectified (skuren kant) och har nu hittat en I ENKÖPING. Den plattan finns även i en internetbutik... men jag vill juh inte köpa "grisen i säcken" och jag vet inte om jag orkar/hinner åka till Enköping. *pustar*
.
Mellan kakelbutikerna stannade vi till och köpte ett nytt hundtäcke till Snyggingen. Han måste synas i mörkret och det lovar jag att han gör nu. *LER* Vad sägs om den nya "outfiten", synlig va???
-

.

-
Ännu en gång har Snyggingen fått matskålen flyttad och det gillas inte.
.
.
Oooooooooooovadjagönskarköketvarklartsnart *väser mellan tänderna och zippar lite te*
.
-

.
Igår var Snyggingen och jag iväg till C och K med vovvarna. Vi fikade (JÄTTEVIKTIGT), tog en rask skogspromenad bland stock och sten och vi tränade. Avslutade med VARMKORV, sådan där RIKTIG varmkorv som "smäller" när man biter i den. TACK SNÄLLA C och K. *LER*
-
Risensnausern VIKTOR
-
Taxkillen Loke
.

.
Visst är Loke lik Snyggingen... Han är som en Dobermann med korta ben.
.
-
Nu ska jag ta och "bläddra vidare" bland sidorna på internet för att se om jag hittar någon "White line 450 x 900 mm" kakelplatta närmare "min gata i stan". MEN är det någon där ute som vet var det finns helvita, blanka kakelplattor med det måttet... tar jag tacksamt emot tips.
.
Må gott... Det gör vi.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...