söndag 1 november 2009

Godis, spackel, snygg och viril

.
GODISHELG av STORA mått. *LER* Trodde det skulle vara fler "spöken" som vågade ringa på hos oss. *Flinar skitnöjt* Men sätter man SnyggÅke först i dörren när det kommer spöken som tror de skrämmer... DÅ VANN VI. Snyggingen som igår gick under aliaset, "MONSTRET", behövde bara sitta där i dörren och vara, just vad han alltid är, SNYGG, för att småspökena snabbt skulle skvallra för sina kompisspöken att "i nummer 15 är det ett STORT monster". Det innebar MER GODIS ÅT MIG. *Himla nöjd*. SnyggÅke fattade nog inte så mycket utan satt lugnt och tittade på små svartklädda "screemmaskdold" små människor som "vrålade" i vår dörröppning. *LER* Snyggingen hade fullt upp med att vara kärlekskrank och pipa, gråta, småyla och vanka av och an mellan kök, matrum och hall.
Någonstans i vår jättenära närhet finns det någon eller NÅGRA (för Åke) SKITFINA tjejvovvar som är i höglöp. Snyggingen som inte bara är SNYGG, utan viril också, TROR att om han inte får göra sitt med dessa "damer" kommer HELA Dobermannrasen gå under, och han har just nu rätt svårt att vara cool kille. *pustar* Det är dock liiiiiiiiiiiiiiiiiiite *visar mellan tummen och pekfingret* bättre idag än igår.
.

.

.
Smågodis är som små miniatyrKONSTVERK. *LER* De är inte bara vackra utan goda också.
..
.
En VW-bubbla eller/och Ferarri i choklad smälter gott i gommen.
.
.
Tanterna hittade "världens bästa" span/viloplats för dagen... På fläktkartongen låg de länge och retade Snyggingen som inte nådde upp för att "nosdutta" dem som han brukar när de sover.
.
.

.
Igår började jag spackla och idag (just nu när jag sitter här) slipar T gårdagens arbete. Ska spackla andra vändan när han är klar.
.
.

.

.

.
När allt är färdigslipat (alla gångerna) ska Tanterna bada. Det vet de inte än. *LER* Det fastnar MYCKET slipdamm i deras pälsar
.
.

.

.

.
Nu ska jag ta en vända på "domänerna" för att fylla på fågelfröhållaren och talgbollshållaren. Vi har många gäster vid våra "matbord".
.
Må som GODIS... JÄTTEGOTT
.

6 kommentarer:

  1. Hahahaha en dobbis som klassas som "monster", där ser man vad dom små liven kan sätta skräck i folk, me like!! *bus ler*

    Våran dobbistös var på galej igår medans vi var ute och svängde våra lurviga så jag vet inte vad som hade hänt om det hade kommit små "trick-or-treat" folk till oss.. vi hade väl fått samma stämpel "Hjälp ett monster i 65B, som skall hoppa ihjäl oss!" kanske *fnissar*

    Vilken gooood godiskål, VILL OXÅ HA GODIS!! :D

    Må så gott och gött att det går framåt med köket.

    Kramar om*

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Snyggingen är uppskattad bland barnen i de närmaste kvarteren och de vet att han är SUPERDUPERSNÄLL... men när han sitter där och "GLOR" i mörkret kan han skrämma vem som helst.
    Den godisskålen... *pekar på bordet* är fylld med MASSOR av gottit och jag jobbar på att tömma den. *LER*

    *KRAMAR tebax*

    SvaraRadera
  3. Hej=)

    Tack för titten hos mig.....
    Hoppas du också mår så gott som godis!

    Kram från mig, Annica.

    SvaraRadera
  4. *LER* tack och TACK.

    Det gör jag...

    *KRAMAR tillbaka*

    SvaraRadera
  5. Nu får du faktiskt ta och skriva ett nytt inlägg, varje gång jag kommer in här så lyser godis skålen mig rätt i nyllet.. å jag blir en gottegris! *skrattar*

    Må bäst!

    Kramar om*

    SvaraRadera
  6. *ASG*... Hann inte göra det igår... Mycket med köket och Du anar inte vad jag jobbar på att tömma den där skålen... Moffar för fullt. MEN jag ska försöka skriva ikväll när jag kommer hem...

    Må som GODIS... HIMLA JÄTTEGOTT.

    *Kramar om´na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...