onsdag 8 december 2010

Äpple på en pinne

.
Jobbar jag inte, så pluggar jag och ÄNTLIGEN är min grupp färdig med senaste uppgiften och den sändes in idag på förmiddagen. Det innebär att jag INTE brytt mig om studierna utan tagit en dag ledigt. Snyggingen och jag har gått en härligt lång promenad, med träningspass efter vägen och jag har suttit och surfat runt på nätet bara för mitt höga nöje och DET var INTE igår jag gjorde det. *LER*
.

.
Äpplen som legat för länge och blir lite "rynkiga" i skalet brukar vi vintertid sätta ut på en pinne till fåglarna. Det var fullt av matgäster i busken idag där äpplena sitter uppträdda.
.

.

.

.

.
Just nu ligger Snyggingen och Tanterna och sover och det dags för mig att börja med middagen... De hungriga familjemedlemmarna äntrar snart huset och någon gång kan jag juh ha middagen stå klar när de kommer hem. Idag sitter jag juh inte och studerar så det kan jag bjuda på.
-
Må gott... det gör jag.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...